pátek 31. října 2014

Nové úlovky #4

Měsíc utekl jako voda - nebo kniha :D - a já jsem tu zase s Novými úlovky! O moc jsem se nezlepšila ale tak co se dá dělat. V knihovně jsem tedy ulovila 4 kousky ale myslím, že jsou to velmi dobré kousky. Jsem se i odvážila na jednu Anglickou knihu takže se ještě uvidí...


První knihu asi zná většina z Vás a hodně lidem se moc líbila takže jsem na ní moc zvědavá. Je to tedy Démonolog od spisovatele Andrewa Pypera. Příběh je o démonech (jó jasně, každý určitě ví o čem to je už jenom podle toho názvu ale tak kdyby to někomu náhodou nedošlo :D ) a nějakém profesoru který se tímhltím zabývá ale do "vyšetřování" se zaplete jeho dcera. Doufám že jsem to pochopila správně.


Další knihou je Uncle Montague's tales of Terror (česky Příšerné příběhy strýce Montaguea). Tato kniha je také velmi dobře hodnocená.Nevím co to do mě vlezlo ale prostě když jsem viděla tuto knihu v Dnes vrácených knihách tak jsem si řekla že si to přečtu v originálu, no a tak to mám tedy doma a už jsem četla i pár stránek a námět se mi zatím líbí. No ale také u toho vidím, že má anglická slovní zásoba není moc pestrá a často musím nahlédnout do slovníku. Nevím jestli se na čtení vyloženě těším protože za těch pár stránek kleslo moje sebevědomí ohledně angličtiny :D

Třetí knihu jsem si půjčila včera a je to kniha Tak padne náš svět od spisovatelky Megan Crewe. Je to první díl z trilogie a u nás už vyšel i druhý díl který se jmenuje Životy, které jsme ztratili. Třetí díl u nás zatím nevyšel. Kniha je psaná formou deníku. Dívka žije na docela malém ostrově, kde se objeví virová epidemie. Vláda dá ostrov do karantény a ona tam musí zůstat a dívat se, jak její přátelé (a možná i zanedlouho ona) umírají. Vir probíhá nějak takto:
Začíná to jako svědění, kterého se nemůžete zbavit.

Pak přijde horečka a šimrání v krku. 
Pár dní nato budete vykládat svá tajemství na potkání neznámým lidem, jako by to byli vaši staří přátelé. 
Za další tři dny vás postihnou paranoidní halucinace.
A pak budete mrtví...


A poslední knihu jsem si půjčila až včera a to je kniha Moře klidu. Za tuto knihu jsm hrozně moc šťastná a kdo sleduje můj blog ví že jsem na tuto knihu dělala samostatný článek (odkaz na článek).

Snad se Vám Nové úlovky líbili a další "díl" tu bude zase za měsíc! :)

Hezký zbytek dne, Verča

4 komentáře:

  1. Achjoo.. já chci taky takovou dobrou knihovnu! Třeba takovou knihu Moře klidu bych si přečetla hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přijeď do Liberce! :D Všichni si stěžujete že knihovna "vaše" má málo a né moc dobrý knihy... upřímně Vás lituji, doopravdy :\

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)