pondělí 29. prosince 2014

Knižní dvoutýden speciál (#9 a #10 - Vánoce!)

Ahoj,
dneska tu mám další Knižní dvoutýden, ale dneska to bude takový speciál a to hned ze dvou důvodů. Ten první je, že jsem minulý díl (9.) prostě zapomněla tento článek napsat, takže se omlouvám. Druhý důvod je ten, že 10. díl zahrnuje také Vánoce! Takže Vám tu ukážu také co jsem dostala - nebojte, ukážu Vám jenom knížky, protože Vás stejně nic jiného nezajímá :D

Přečtené: 3
Nové knihy: 5
Rozečtené: 1
Přečteno:

   První kniha, kterou jsem přečetla je kniha z edice Můj příběh a konkrétně je to Titanic. Knihu jsem dočetla před dvěma týdny, avšak stále nemám recenzi, protože nemám vůbec tušení co si o té knize myslet. Mám strašně smíšené pocity, takže vlastně ani nevím jestli mě kniha bavila nebo nudila, zaujala nebo ne.. zvláštní pocit :D Ale až si to srovnám v hlavě tak recenzi určitě napíšu!
   Další přečtenou knihou je Danteho holka. Kniha se mi moc líbila a mám už i recenzi, kterou najdete zde, ale moc se mi nepovedla takže vůbec není potřeba na ten odkaz klikat (stejně na to všichni kliknete... já Vás znám! :D )
   A poslední přečtenou knihou je Chlapec na dřevěné bedně, ta kniha je dokonalá. Úžasně (avšak tragicky) je tam popsané, jak byli utlačováni a hlavně co všechno museli přežít Židé během 2. světové války. A objevila jsem nové téma na čtení knih a taky si myslím, že tohle by nás měli učit ve škole, tím myslím aspoň nějaké detaily, protože my se učíme dějiny převážně z Francie.


Nové knihy:

   Takže k Vánocům jsem dostala 4 úžasné knížky, dvě z nich zná určitě každý, kdo má aspoň trochu rád knihy a zbylé dvě zná už pouze někdo, ale to vůbec nevadí.
   První dvě knihy jsou od velmi známého a bláznivého spisovatele Johna Greena! Takže teď ho mám doma zcela kompletního. Ty nové jsou tedy Papírová města a Hledání Aljašky a já se neskutečně moc těším až si je budu moct přečíst. A všechny tři knihy mám v hardbackovém vydání (pevné desky) a tak jsem to i chtěla, většině lidem se líbí víc paperbacky ale já jsem teda zastánce hardbacků. Před lety jsem si koupila Hvězdy nám nepřály v hardbacku a tak jsem chtěla mít všechno stejné.
   Další kniha je Zimní příběh. Knihu jsem si moc přála, ale do čeho jsem se to zase zapletla?! Kniha má neskutečných 768 stran a to bude s mojí rychlostí čtení aspoň na měsíc! Ale stejně se na to moc těším. :D
   Poslední kniha, kterou jsem dostala je také pořádná bichlička. Je to Přechod a to je jediná kniha, o které jsem nevěděla, že dostanu protože předchozí knihy jsem byla s mamkou koupit (ale stejně jsem při rozbalování byla překvapená :D nemohla jsem uvěřit že je všechny mám!). Tato kniha má 688 stránek a právě jsem se dozvěděla, že je to první díl série a v květnu bude už 3. díl z této série - nedočetla jsem se ale kolika dílná to má být série.
   A jako poslední knihu tu mám Chlapce na dřevěné bedně, což mi přišlo jako recenzní výtisk! O této knize jsem psala už něco výše, takže se kdyžtak koukněte tam, protože se mi to tu nechce psát znova :D


Rozečtené:

   V pravém slova smyslu jsem rozečetla 5 knih, protože vždy při rozbalování knih jsem si přečetla pár stránek, abych přišla, jak jsou psané a takové ty věci. :D
   Ale jinak jsem rozečetla knihu Démonolog a do konce mi chybí přibližně 100 stran, takže to ještě dneska dočtu a teď Vám tu slibuji, že do konce tohoto roku tu budou všechny recenze na knihy, které jsem ještě nestihla nebo se mi nechtělo je zrecenzovat, a to jsou tedy 4 knihy tak se ještě uvidí no. Jinak kniha se mi docela líbí, ale vadí mi tom, že je kniha docela dost inteligentní :D Já nevím, je to takové zvláštní že vlastně hlavní postava je takový chytrolín a o to víc mě zaráží když řekne nějaké sprosté nebo nespisovné slovo. Jsou tam i části u kterých se celkem nudím ale pak se zase něco stane a já se nemůžu odtrhnout, ovšem to také netrvá věčně a zanedlouho se zase nudím. třeba se to do konce knihy ještě nějak zlepší.
Přeji Vám krásný zbytek dne a užijte si tam venku té "hromady" sněhu - no co, tak alespoň něco.
WeRonnie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)