středa 24. prosince 2014

TAG - Veselé Vánoce !!!

Ahoj, jsem tu s uplně prvním TAGem na tomto blogu. A jelikož se nám blíží Vánoce (fajn, jsou dneska, ale já si myslela že to stihnu napsat dřív :( ), tak je tu TAG, který se jmenuju Veselé Vánoce !!! ... jde o docela normální Tag, takže prostě bude nějaká otázka a já na ní odpovím, nic zvláštního :D Tag jsem objevila u Lucy z blogu Lucy's fine arts. Jdeme na to.

1. Jdeš na Mikuláše koledovat. Máš na výběr mezi andělem a čertem. Koho si vybereš?

No, tak vždycky jsem chtěla být čert, protože bych mohla všechny strašit a chovat se nenormálně a nikomu by to nepřišlo zvláštní. Ovšem chudáci ty děti potom :D :D

2. Byla jsi v dětství odvážná nebo vyděšená k smrti, když se blížil čert?

Já? Jasně že jsem byla odvážná :D Hlavně proto, že mi všichni říkali že jsem hodná takže na mě čert přeci nemůže ne?!

3. Pečeš/pomáháš s Vánočním cukrovím?

Ano, pomáhám. Každý rok pomáhám ale netroufám si třeba udělat celé těsto protože jsem hrozně nešikovná. :(

4. Nejoblíbenější Vánoční cukroví?


Linecký kytičky, hvězdičky, srdíčka nebo co ještě existuje, ale hlavně že je to z lineckého těsta. :D Potom také vanilkové rohlíčky mám ráda.

5. Nejoblíbenější koleda

To nevím. Moc jich neznám. :\

6. Kupuješ dárky na poslední chvíli nebo jsi vzorná a vše pečlivě stíháš?


Na poslední chvíli. Každý rok si vždy řeknu, že začnu kupovat dárky dřív, ale potom to stejně odložím na později a najednou jsou za dva týdny Vánoce.


7. Živý nebo umělý vánoční stromek?

Umělý. U nás to je dost složitý a rodiče se rozhodli, že jednoduší bude koupit umělý stromek.


8. Jíš na Štědrovečerní večeři tradiční jídlo? (kapr, ...)

Ano, prostě klasika. Já sice nemám ráda ryby, jenže kapra mít ráda tak nějak musím, takže ho prostě sním. Za to miluju bramborový salát! Vždycky si dám takovou kopu salátu dokud mi rodiče neřeknou že by to snad už stačilo :(

9. Věříš na zlaté prasátko?

Jasně. Já kdybych nejedla celý den tak uvidím třeba i zlatého soba. :D

10. Film/pohádka/kniha, bez kterých si Vánoce neumíš představit?


Já nemám nějak určenou pohádku nebo film na který prostě musím koukat každý rok, ale skoro vždycky se koukám na Grinche takže to je možná pohádka bez které si neumim Vánoce představit.
Nepamatuju se že bych četla nějakou knihu kde by šlo vyloženě o Vánoce, ale k Vánocům si přeju Zimní příběh, takže snad příští rok.

Nikoho nezataguju, protože je to uplně na poslední chvíli, takže si nemyslím, že na to máte někdo ještě čas. Ovšem jestli opravdu chcete tak si tento TAG můžete udělat ;)
Přeji Vám krásný Štědrý den a doufám, že budete mít bohatého ježíška a že dostanete hodně knížek! :D WeRonnie

2 komentáře:

  1. Pekný TAG! :) S koláčikmi som an tom rovnako ako ty. Krásne Vianoce prajem! :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)