neděle 25. ledna 2015

Unboxing - Úplně první!

Ahoj!
Je tu můj úplně první Unboxing, ale doufám, že se Vám bude líbit. :D
Snad nevadí, že kniha mi přišla už asi před měsícem jako Recenzní výtisk. Jenže já jsem se snažila tu knihu přečíst co nejdřív a taky na ní napsat opravdu skvělou recenzi (tedy né že bych se normálně nesnažila :D Ale snad chápete...), že jsem úplně zapomněla udělat něco jako Unboxing. Takže je to tu!
Zdroj


"Recenzák" už je doma! Zajímavá to krabice :D

Úplně jsem se lekla, protože nejdřív jsem si myslela, že je to už ta kniha.
Ale díky bohu to byl karton :D

Skládačka?! Hned co jsem se pokochala knížkou jsem se pokusila
knihu znova zabalit do toho kartonu. Neúspěšně
A takhle vypadá zezadu :D
mimochodem... Opravdu skvělá fotka co? :D
Detail malého Leona sedícím na bedně
Ještě jsem tu měla záběr čehosi, připomínajíc bublinkovou fólii, ale to jsem nejspíš smazala z foťáku :\
Také mi ke knize přišla takováhle záložka,
 ze které jsem byla moc nadšená.
Nějak mě nenapadlo se podívat na druhou stranu záložky, protože jsem čekala, že na druhé straně bude to samé, ale pak jsem si všimla toho nápisu dole: Sběratelská záložka - Umění 1 tak mi to přišlo podivné a koukla jsem se na druhou stranu....

Nádherná záložka! :3 Doteď ji střežím a starám se o ní jako o ... knížku? :D
áá... Koukněte na ty krásné začátky kapitol! :D
Jinak ke knížce mi přišla také účtenka. Nejdříve jsem se tomu smála, ale potom mi to připomnělo špatný pocit a to že v podstatě knihkupectví využívám. :( Každopádně za poskytnutí této knihy moc vděčím webu www.megaknihy.cz . Recenzi si můžete přečíst zde.
Líbil se Vám tento Unboxing? Já doufám, že jo :D Užijte se nedělní večer! WeRonnie

5 komentářů:

  1. Krásná kniha, ráda bych si ji taky pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  2. tá kniha mám krásny obal :) určite si ju kúpim


    http://story-never-ending.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb, nesuď knihu podle obalu :D
      Né, knihu si určitě někdy přečti ;)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)