neděle 13. září 2015

Chocolate Book TAG

Ahoj!
Mám tu pro Vás další článek a tentokrát to bude Tag! Konkrétně je to Chocolate book TAG, který není zase tak známý. Nicméně za nominaci vděčím blogu Book lovers, ani nevíte jak jsem ráda, že mě někdo zatagoval. :D Ještě chci říct, že jsem "otázky" nechala v původním znění, tedy ve slovenštině. Nechtěla jsem nějak podělat překlad, i když to asi moc nejde. Tak jdeme na to! :D

Horká čokoláda - Kniha, ktorá má temný dej (násilie, šikanovanie, smrť, samota...)

Tady je toho více, ale já jsem se rozhodla pro knihu Chlapec na dřevěné bedně. Násilí, šikana a smrt tam není nic neznámého, jelikož je to z období války.


Biela čokoláda - Pozitívna alebo vtipná kniha.

Právě jsem si uvědomila, že žádné pozitivní knihy nečtu. Já prostě vždycky musim mít nějakou tragédii... a pak si stěžuji, že to má hrozný konec a brečim u toho jak malý dítě. Logika. :D Ale tak jestli mám vybrat nějakou vtipnou, tak Doctor Who: Závoj smutku. U toho jsem se dost nasmála. Prostě Doctor. :3


Mliečna čokoláda - Kniha, ktorá má veľa pozornosti a vy si ju potrebujete prečítať.

Rudá jako Rubín. Hodně z Vás si asi řekne, že jsem trapná, protože jsem tu sérii ještě nečetla. Ale já nevím, odhodlávám se k tomu už dlouho, ale vždycky dostane přednost něco jiného. Stejně tak na tom jsem s Deliriem.


Karamelová čokoláda -- Kniha, ktorá bola hrozne presladená.

Danteho holka. Sice to bylo přeslazené, ale mně se to svým způsobem dost líbilo. Ve skutečnosti to bylo super - a to takovýhle typ knih moc nečtu.


Kit-Kat čokoláda - Kniha, ktorá bola pre teba milým prekvapením.

Škola dobra zla! Kdo to četl, tak určitě ví, o čem mluvím. Kdo ne tak, ... si to koukněte rychle přečíst! :D


Snickers -- Kniha z ktorej šalieš.

Ostrov lhářů!!! Žádná novinka pro ty, co u mě nejsou poprvé. Tuhle knihu bych mohla vychvalovat furt, ale nechci riskovat to, že byste utekli z mého blogu, protože bych tu furt mlela o jedné knížce. :D

Horúca čokoláda so šľahačkou a marshmallows-- Kniha, ktorú by si odporučil ako oddychové čítanie.

Oddychové čtení? No to nevím no. Pravděpodobně sérii Loď mezi hvězdami. Četla jsem to tak před rokem a půl a té době jsem z toho byla neskutečně nadšená a celou trilogii jsem přečetla snad za 3 týdny, což u mě byl fakt výkon...


Bonboniera -- Séria, ktorá obsahuje z každej oblasti kúsok a zaujme väčšinu čitateľov.

Labyrint: Útěk. Myslím, že v téhle sérii si opravdu každý najde své. Teda jako jo, četla jsem pouze první díl a na druhý se chystám už toho dne, kdy u nás vyšel... Právě mi došlo, že za týden už bude druhý díl v kinech a já to furt nepřečetla. Sakra. :D

Doufám, že se Vám tento TAG líbil a do komentářů mi klidně napište vaše názory.
A teď ta poslední věc, kterou musím udělat a tou věcí je, zatagování. Samozřejmě bych chtěla vědět názory Vás všech, ale speciálně bych to chtěla vidět na blogu Literary Infinity a One little girl told, protože to jsou jedni z mých nejoblíbenějších blogů.

WeRonnie

2 komentáře:

  1. Doctor Who je proste vždy TOP! Motýlky jsou kúl :D Bohužial som sa zatiaľ nedostala ku knihe :(

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! :3 Konečně jsem se dočkala 9. série Doctora :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)