pátek 25. března 2016

Nové úlovky #12 - Leden, Únor

Ahoj všichni!
Dneska tu mám (jak už jste všichni zjistili) Nové úlovky, tedy knihy, které si ke mně našly cestu během ledna a také února! Tentokrát je to tedy za dva měsíce, jelikož v lednu jsem si koupila pouze jednu knihu, takže to ani nemělo smysl. Ale únor byl hned o něco lepší, to mi přibyly hned 5 dalších skvělých knih! Celkově tu mám 1 recenzní výtisk, 1 knihu z knihovny, 1 výhru v soutěži, 2 dárky a 1 koupenou knihu! :D Jdeme na to!

Recenzní výtisk
Jako první tu mám tedy knihu Kečupová mračna, kterou mi na recenzi poslal E-shop MegaKnihy.cz. Knihu jsem tedy už přečetla a opravdu hodně se mi líbila a dokonce jsem zplodila i recenzi, kterou si můžete přečíst zde!

Z knihovny
Snad poprvé v životě se mi podařilo, že jsem si řekla "Dneska si nic nepůjčím!" a ono se to opravdu vydařilo! Vždy jsem jen přišla, vrátila knížky, otočila se a zase šla. Sice mi to bylo líto, ale zároveň jsem na sebe byla hrdá! :D Na konci února jsem ale šla vrátit Zlodějku knih (nepřečtenou :( ) a prošla jsem kolem sekce "Nové knihy" a tam na mě smutně koukala knížka Dopisy na konec světa. No a já už dlouho přemýšlela, že si jí půjdu koupit, ale když jsem ji tam uviděla, tak jsem se na to prostě vykašlala a jsem ráda, že jí teď mám doma. Snad se na ní vrhnu brzo!

Výhra v soutěži
Jestli mě sledujete už nějakou tu dobu, pravděpodobně jste si všimli, že mám nějaké štěstí na vyhrávání soutěže. No každopádně opět se mi podařilo jednu vyhrát (od tý doby se raději nezúčastním žádných soutěží, protože si přijdu jako sobec, kterej ostatním kazí soutěže :D ). A byla to kniha Výjimeční lidé. Zde se můžete kouknout také na Unboxing! :)

Koupené
Jedinou knihu, kterou jsem si za tyto dva měsíce koupila je Mělo to smysl?! a to dokonce v Levných knihách, takže jsem knihu sehnala za 59,-. Vím, že asi týden před koupí se někde četla článek a recenzi na tuto knihu a já jsem si řekla, že se tedy po ní někdy podívám, takže když jsem jí zahlédla v LK, ani jsem se nemusela přemlouvat.
Knihy dárkem
Za tyto dva měsíce jsem dostala dárkem hned 2 knihy. Neměla jsem narozeniny nebo něco takového, ale zúčastnila jsem se křestu Adaptace, kde jsem dostala právě Adaptaci a potom ještě The Pointless Book, kterou jsem vám věnovala do soutěže (které se můžete ještě zúčastnit!). Článek o křestu a o celé akci si můžete přečíst tady! :)
Jsme na konci článku a já vám jako vždy popřeju krásný zbytek dne a studentům také krásné prázdniny! :D
WeRonnie♥

4 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky! :) Tak ať se všechny knihy dobře čtou :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Moc hezké knihy! Já jsem četla Dopisy na konec světa a je to perfektní kniha, že bych si udělala re-reading? :). Kečupová mračna ti zpovzdálí závidím, stejně tak i Adaptaci :). Užij si čtení!

    Krásnou neděli, Mimozemšťanka

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)