neděle 13. března 2016

SOUTĚŽ o knihu The Pointless Book! ♥

Ahoj!
Pokud sledujete mojí Facebookovou stránku blogu, tak jste nejspíš zaregistrovali, že jsem se tam párkrát zmínila o jakési soutěži. No a teď je konečně tu! Jak už jsem psala, byla jsem na Křestu Adaptace (článek zde) a odtamtud jsem si kromě Adaptace odnesla také právě knihu The Pointless Book. Nemyslete si, že je to tak, jako že já nejsem za knihu ráda a tak se jí zbavím právě díky soutěži. Dávám jí sem proto, že The Pointless Book je také trochu kreativní a já už mám doma Tohle není kniha a zezačátku jsem jí byla posedlá a pak mi docházeli nápady... zkrátka nejsem kreativní člověk a tak jsem si řekla, že udělám radost alespoň někomu z vás, protože VY jste ti, co mi každý den dělají radost! ♥ ♥
Takhle kniha vypadá! :3

Také jsem si řekla, že si teda se soutěží počkám, až se tu objeví nějaká hezká čísla a tak jsem čekala, až na FB budu mít 100 lidí a přes GFC 55 lidí. Nakonec mě překvapilo, že GFC přibývalo rychleji než FB a teď mám 100 lidí na FB a 57 na GFC! :3 Za což jsem tedy neskutečně ráda, že se přidali ještě dva další lidi! Dost bylo kecání a teď na samotnou soutěž!

Podmínky:
- Do soutěže se můžou zapojit všichni s doručovací adresou v ČR i SK! ♥
- Soutěž oficiálně začíná dnes, 13. 3.  a trvá do 5. 4.
- Výherce musí odpovědět do 36 hodin od mnou zaslaného E-mailu.
- Musíte blog sledovat přes GFC (hned vpravo "Pravidelní čtenáři")
- Můžete se zúčastnit pouze jednou!
- Do soutěže se zapojíte po vyplnění formuláře!



Losovat budu v pondělí 4. 4. (krásné to datum) přes random.org, tudíž se nemusíte bát, že bych někomu nadržovala! :D Také si vyhrazuji právo kdykoliv změnit podmínky a průběh soutěže.

!! FORMULÁŘ !!

Všem přeji hodně štěstí v soutěži a ještě jednou vám za všechno děkuji! Jste skvělý ♥ :')

WeRonnie

4 komentáře:

  1. Ahoj :) Chci se zeptat,zda když nemám google účet nebo ho nějak nepoužívám,zda Té mužů místo GFC sledovat na FB ? :)
    Predem děkuji
    Knižní sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, domluvily jsme se tedy přes FB, tak je všechno ok :)

      Vymazat
  2. :) Krásná soutěž o krásnou knihu. Jsem zapojena♥.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)