středa 6. dubna 2016

SOUTĚŽ o knihu The Pointless Book! ♥ VYHLÁŠENÍ

Ahoj!
Na konci měsíce jsem tady na blogu spustila soutěž o knihu a možná jste si všimli, že jsem musela o pár dní posunout datum ukončení, protože jsem zkrátka neměl čas na nějaké sepisování článků a tak (nesnáším školu). Každopádně dneska mám trochu času, tak jsem tu! :D

Ještě musím říct, jak strašně jste mě potěšili! Některé vaše "výtvory" mi často zlepšili nejeden nudný večer plný učení a úkolů. Až na pár lidí tam všichni psali, že milují jednorožce nebo něco podobného s nima (jedna slečna mi nabízela mláďátko jednorožce a jestli to myslela vážně, tímto ji prosím, aby se mi ozvala do mailu!!♥). Také jsem tam měla jednu slohovku, která mě obzvláště potěšila. Slečna u ní přesáhla i limit, takže pokračovala v předešlé otázce. Mimo jiných skvělých věcí mi také napsala, že má alergii na čokošku (já nejsem sama, chápete!!), ale stejně jako já jí občas jí. :D Doporučovali jste mi taky spoustu určitě skvělých knih a i když jsem tomu nevěřila, asi tak polovinu těch knih neznám! :( 

Když jsem se vás ptala, co bych měla na blogu vylepšit, většinou jste mi psali, že bych měla změnit pozadí, protože je moc tmavé a špatně se čte. Až bude někdy čas, něco s tím určitě udělám, ale fotka se mi moc měnit nechce, protože jí mám hodně ráda a hlavně se bojím toho, že kdybych pak změnila tu fotku v pozadí, někdo by už ani nemusel poznat blog. :\ Ale určitě se nechám klidně inspirovat a jestli je tu někdo, kdo se v tom vyzná a rád by mi udělal nějaký design, budu jedině ráda!!♥

Jsem se zase trochu rozkecala, ale teď už jdem opravdu na vyhodnocení!

Celkem bylo tedy 50 vstupů, takže šance na výhru byla opravdu velká, protože několik lidí tam mělo i 3 vstupy. :) Měla jsem problém s FB, protože opravdu nevím, kde najít všechny lidi, co dali like na mou stránku (z těch 115 se mi zobrazuje vždy jen 70 lidí...), takže jsem si řekla, že vám budu věřit a uznám to všem, co napsali FB jméno. :)

And the Winner Is...

Tadááá ♥ :D

Výherkyní se tedy stává Michaela Vrbková, neboli Ideal Alien!
Snad jsem udělala radost a ostatní jsem nezklamala! :(

Jdu poslat výherní mail a pak zpátky pěkně mezi učebnice! Sakra...
Mějte se krásně a snad netrávíte dnešní den mezi učením jako já!
WeRonnie ♥

4 komentáře:

  1. Vyherkyni moc gratuluji, i když mě mrzí,že jsem nevyhrala ja-to je jasné :-D .Nechces udělat třeba ještě soutěž o zalozky či tak?
    Mej se pěkně :)
    Knižní Sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy bych klidně mohla, ale nejsem si jistá, jestli by to o byl zájem :\ Také se měj hezky! :)

      Vymazat
  2. Páni ♡♡♡ strašně moc děkuji! Tu knihu jsem od začátku soutěže hrozně moc chtěla ♡♡♡. Ještě jednou ti moc děkuji ♡♡

    Měj se krásně, Mimozemšťanka

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)