sobota 30. července 2016

2. blogové narozeniny + SOUTĚŽ

Ahoj!
Příběh začal 15. června 2014, kdy jsem vydala svůj první článek, svou první recenzi. Od té doby sem už celé ty dva roky přidávám knižní shrnutí, recenze a jiné články, týkající se knih. Momentálně píšu 173. článek (na 1. blogové narozeniny to byl stý článek, takže bych se měla stydět), zlepšení je ale v počtu zhlédnutí, loni to bylo 6,5 tisíc, dneska přes 15,5 tisíc. Dnes ráno tu v jednu dobu bylo přesně 800 komentářů (což je oproti loňsku také úpadek). A je tu 77 skvělých lidí, kteří mě pravidelně sledují a podporují ♥ Nicméně... Vám všem chci strašně mockrát poděkovat za to, že stále čtete mé články a často na ně i reagujete. Mnoho z vás určitě vědí, jaký je to pocit, když vám pod recenzi někdo napíše něco jako "Pěkná recenze", nebo pod Unboxing "Těším se na tvou recenzi". I těchto pár slov dokážou zlepšit náladu.
Opravdu doufám, že mě někdy nepřejde radost ze čtení a psaní článků pro vás, a taky aby to nepřešlo vás. Mám vás ráda, jste takový můj druhý svět! ♥

A teď tedy k soutěži!

Říkala jsem si, že bych vám mohla udělat radost nějakou novinkou, ale nevěděla jsem kterou a pak jste pod Nejočekávanější knižní tituly za červenec psali, že byste si chtěli koupit Léto, kdy jsme se poznali. A tak někomu z vás splním přání!
Toto je tedy výhra!

A co pro to musíte udělat? Jen vyplnit formulář! Tentokrát je tedy trochu delší, ale snad to nikomu nebude vadit.

!!!FORMULÁŘ!!!

Soutěže se můžete zúčastnit všichni, kdo máte doručovací adresu v ČR nebo SK!
Soutěž trvá ode dneška (30. 7. 2016) do 26. 8.!
Bližší info a pravidla máte ve formuláři...

Ještě jednou děkuji moc těm, kdo to dočetl až sem a hlavně děkuji tomu, kdo četl moje dlouhé dojemné shrnutí na začátku článku! ♥

Přeji vám krásný zbytek léta!
WeRonnie

20 komentářů:

  1. Dotazník vyplnený, tak si budem silno držať palce :D a blogu prajem všetko najlepšie! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie k dvom rokom blogovania! :) Prajem ešte veľa úspechov a chuť v blogosfére zostať, pretože zdieľať s niekým svoje hobby je úžasný pocit. Nech sa ti darí tak ako doteraz. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, hezká cena :)
    Všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny :) Ať se ti stále daří a ať tě blogování baví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moooc gratuluji a doufám, že v tomto knižním- blogovém světě ještě dlouho budeš! :)
    Jinak ta skvělá výhra! Už jen kvůli ní se musím do soutěže zapojit :O :3
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a .. no, děkuji :D Taky se měj krásně!♥

      Vymazat
  6. Tak jsem zkusila štěstí :) Přeji krásné narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji všechno nejlepší a spoustu nových čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  8. NÉÉ, CO TO JE? :D Půl hodiny tady vyplńuji dotazník, fakt mě bavil tak jsem se pořádně rozepisovala... a nakonec zjistím, že nejde odeslat a teprv si všimnu že "Sběr odpovědí byl ukončen"??? Jaktoo, vždyť je 17. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to strašně líto, že to nejde. Vše by mělo být už ok a soutěž prodloužím do 26. :) :(
      Děkuji moc!

      Vymazat
  9. Nádhera, přeji spousty spokojených čtenářů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji. :) Ať ti to vydrží ještě hodně dlouho. :) Díky za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  11. Jee 15. června mam narozeniny i jaa <3

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)