neděle 28. srpna 2016

2. blogové narozeniny + SOUTĚŽ - VYHODNOCENÍ


Tak jste se konečně dočkali vyhlášení soutěže (po tom, co jsem to dvakrát prodloužila..) a já vám chci strašně mockrát poděkovat! Je mi jasné, že tohle hodně z vás tento odstavec přeskočí rovnou na vyhlášení, ale alespoň něco musím napsat. Hned druhý den po tom, co jsem spustila soutěž, jsem odjela na týden pryč a ten den, kdy jsem se vrátila byl pro mě snad nejlepší za celé prázdniny, protože to, co jste mi tam psali mě dohnalo až k slzám (a to myslím sakra vážně). Neskutečně jste mi zlepšili náladu a namotivovali k tomu, abych ve všem pokračovala (bohužel mi to nevydrželo moc dlouho - jak už je u mě zvykem...). Za to vám strašně moc děkuji!!

Samozřejmě jako vždy, jste mi i tentokrát psali co bych měla změnit na blogu a i přesto, že jsem psala, abyste se moc nezabývali vzhledem a designem blogu, no tak.. Každá druhá odpověď se týkala designu blogu. Ale tak nevadí. :D Aspoň mám další rady. A už bych se tedy měla vrhnout na ty změny.. 

Nebudu to dále prodlužovat a jdeme na samotné vyhlášení!! 

Do soutěže se přihlásilo 39 skvělých lidí a celkově počet vstupů je 86.



A pod číslem 27 byla..!

Ygritte


Výherkyni gratuluji a jdu psát mail! Snad se vám soutěž líbila a bavila vás a brzo se můžete těšit na další!
Mějte se krásně, mám vás ráda! ♥
WeRonnie

4 komentáře:

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)